webbdesign

sitter här och har webdesign, det är inte spec fab. ska dricka cosmopolitan innan jag dör, verkar fab. Ikväll ska jag dricka kisselakrits och bli full. sovmorgon imorgon, fly iväg med alkohol. nemen det kommer bli trevligt. det blir jag, cici, matilda och reka(hästica,jessica,skurf,kvinnokarl) välj själv vad hon ska kallas. Vi kanske ser bring it on. Virar in oss i filtar, dricker sprit, röker och klappar hennes katt som jag ska döpa om ikväll. Ikväll är han min, han ska heta zeldox!

Dagens outfit är inte så jävla party.
  • adidasskor
  • mjukisbyxor
  • svart piké
  • adidaskofta

ska köpa lite grejer i helgen med mamma, ska försöka få henne att betala lite pandaclotheszzz..
nu ska jag göra en retrolook på en bild i photoshop och det kommer bli asjävla fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0