Usagi chan!

Jag  är sjuk och har tvingat mig till skolan för att göra klart mitt visitkort, inte kul okej? nu ha jag någon lektion som jag inte vet vad den heter. Vi ska sitta o klura i photoshop men jag orkar inte, så jag sparar mina krafter genom att läsa bloggar istället.

Senare idag på lunchen ska jag på denna förjävliga ljusbehandling för andra gången. Hur kan hon som jobbar tro att jag kan ligga skönt på en sjukhusbrits med en LÅG kudde och en filt över benen som HON sätter på mig, sedan måste jag lyssna på kluckande vågor och pling plong musik, för att göra det ännu värre ska jag ligga och stirra i en lampa som inte går att stirra i, tänk er att stirra in i solen. Sen är det inte gratis heller. 5 gånger for la 500;- men vafan mamma betalar. Imorgon, övermorgon eller någondag vill jag ha någon att sitta med på nodo och dricka kaffe.

dagens outfit:
  • Pierre Cardin Paris vringad stickad tröja (som jag fick av pappa igår som kostage 1500:- hahah märkeskläder<33
  • cheapmonday stupisarrr chan
  • till skor har jag bara ett par casual sneakers.
XXXXX - urs truly niklas chan de's

Kommentarer
Postat av: laxs

var glad att inte sjuksköterskan försöker antasta dig iallafall!

Postat av: Beninjo

Bit ihop tänderna och låtsas att du är på ibiza?

Hoppas det hjälper!

2008-09-17 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0