Rave all night long!

Hallå! Här kommer en update från lördagens efterlängtade ravefest i skogen utanför luleå! Det var riktigt fab när jag fick öppna min strawberry sparkeling wine och dricka och bli full, när klockan blev sent och vi dansade. annars sög det när vi väntade, eller det var tråkigt, det kändes mest som en familjefest fram till kl 11 typ. eftersom det var typ en mormor, mamma, pappa och litet barn där. HAHA vi satt och åt chips och mackor och drack vin i chillen. Musiken var faktiskt ganska nice! Min mamma är kanske snällast och hämtade oss i  luleå klockan 5 på morgonen. Hon skjutsade hem oss och gav mig en köttbulle macka. jag kanske dog vad gott det var. Sen däckade jag i min säng och sov till halv tre på
eftermiddagen.
My girls on the pic!
So long bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0