Partynight

Hej det här är mitt första blogginlägg! :3 Den här kvällen, eller egentligen var det igår så var jag på en Hanna's 17års kalas, det var runt 11 personer och vi drack öl och hade det riktigt trevligt, utom att vissa av personerna var dryga, elaka och förstörde mitt hår. Jag blev verkligen arg på dom. Hursomhelst så bjöds det på en tårta, cheesecake med hallonöverdrag och en brownie med grädde, samt bullar och kakor. Det var riktigt gott. Kvällen slutade såhär, en granne ringde en ordningsvakt, dom kom och det blev böter på 700:-. Efter det gick jag, Cici och matilda mot stan. Vi köpte cigg, french hot dog. Sen gick vi hem till Cici, klappade hennes katt och såg bring it on och sen somnade vi. Det var en rolig kväll.


        Kvällens outfit:Min outfit, eller kronan hade jag bara just då.

  • Pandafrisyr och lösögonfransar från buttericks.
  • Vringad tjocktröja
  • City shorts
  • Vita strumpbyxor
  • Svarta knästrumpor
  • Vita fluffiga benvärmare




Kommentarer
Postat av: Agnes

fuckin gorgeous bitch!! alltså lilla bilden med kronan och lashesarna är fantastisk! saknar dig så himla mycket, kolalr på fatpsiration och skrattar åt citat från dig som "jag hatar negrer" hahahahahhaha

2008-09-04 @ 20:58:53
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: reka

riktigt delicious må jag säga!

2008-09-05 @ 09:29:58
Postat av: luul

fabulous desu

2008-09-07 @ 17:56:01
Postat av: felice

jag tycker du är as cool!

2008-09-18 @ 19:20:08
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0