jealous

jaharåå. sitter man o bloggar igen. tänkte bara berätta lite om dagens inköp.
en foundationaplicator 19.50:-  hm
isadora puder 10 velvet touch 65:- (ord pris 115) hm
pandaöronvärmare 60:- lindex barnavdelning

kunde inte låta bli att ta upp lite gamla minnen, påminna sig om att ha 100000 accesoarer. men nej tack, sen är ju pandor underbara varelser så då tänkte jag att dom får värma mina öron i höst!

förövrigt har jag blivit frälst av dir en grey, så fab. På torsdag är det tjejkväll på stan då ska jag köpa en svart skjorta, ett svart och ett vitt-sidenband, om jag hittar vill säga. Åh. Nu ska jag springa ner och se sixties med mamma och pappa och dricka te, sen ska jag se andra avenyn och dricka te, sen ska jag och olle prata i telefon chan!:> love babeeeeeii<3

tack för mig<3 XOXOXOXOXOXXOXOOXOXOXOXOXOX

Kommentarer
Postat av: Rekachan & Sälchan

Sixties är ett gubbprogram!



Totally delicious med dagnes inköp förresten, veeery faboulos!!!!



xoxo / rekachan & sälchan

2008-09-23 @ 20:21:02
Postat av: fjortisagnes

dir en grey= självmordspropaganda i upprörande smink och kläder. inget innehåll, de vill bara provocera upp och tjäna pengar på sorgsna tonåringar.

älskar dom ändå!

2008-09-24 @ 07:56:55
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0