fyra cider och fem gratis öl

kanske inte,  igår var jag på fest i munksund, folkets hus grej. kände mig gammal för första gången typ. tills jag blev full. hursomhelst kom polisen och alla fick gå.. vi åkte hem typ.

nu sitter jag hos jessica och tycker synd om hennes hår och så för hon bleker det, må det inte gå av. vi ska se psychoo ikväll. Hmm.. jaa.. i går var jag hos doktorn och fick stilnoct utskrivet. status kanske. jag vill resa någonstans och så. ska göra akupunktur nästa vecka. Nu ska jag tycka synd om mig och jessica och ta en cigg, so long suckers<33

Kommentarer
Postat av: Benny

Keep away from the Stilnoct, det är bara djävulskap.

Kass fest för övrigt, men det var kul att ses.



Go the distance

2008-09-21 @ 10:33:30
Postat av: laxs

stilnoct? rätt intressant att du får trycka i dig beroendeframkallande droger men inte jag! ;)



(kommentaren läses som ett SKÄMT fatta SKÄMT!)

Postat av: Muhammed

Peta i dig några stilnoct och sug i dig en flaska vin och jag garanterat att du får en asrolig kväll.

2008-10-07 @ 19:39:30
URL: http://charlesdexter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0