Eyes on the price

eyes on the price

Sitter i skolan och är ganska fab. Har webbdesign och gör min djupa hemsida som handlar om ingenting egentligen. Igår var jag och linnea ute och joggade. Sen när jag körde moped hem grät jag av skräck sen kunde jag inte somna så jag satt och läste tommie x blogg. Då kom mamma in och sa såhär jag ser att du sitter och kollar på bögsidor. Jag skrattade ganska mycket. Hon är så konstig.

Everything thats pink is cute

ska inköpa lite pink cute kläder till fest någongång. Som det är planerat nu är det fest på torsdag, fredag eller lördag och fredag eller lördag nästa helg. En annan sak jag ska inköpa är en pälsjacka, ska åka till Luleå och gå på myrorna och röda korset och söka upp en fabolus vinterjacka i real päls.

Just nu känner jag mest att jag vill åka och resa, paris, london eller tokyo. Skulle kännas fint. jag saknar olle också.


             Dagens outfit

  • Svarta converse
  • Svarta knästrumpor
  • City shorts
  • Oversized tshirt med texten vad när hur
  • och en röd/rosa/vit hemmastickad mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0