Vooodooo dolly

Sitte roch lyssnar på Satb, det var ju som ett tag sen. Jag klippte lugg inatt, och jag trivs..

hursomhelst tänkte jag bara skriva ner en dröm här så jag kanske blir fri denna sjuka fixering jag haft vid den, den har varit i mitt huvud och rört om sen jag vaknade 19 minuter sen och jag känner inte att jag pallar.

Jag var i någon random familj som var så gosse goss, jag tror vi var negrer men det spelar ingen roll för det var då då fin familj, v i åkte till något semester hus, det kom några gangsters o muckade med pappan, sedan slog dom ihjäl han, jag(pojken)  gick in när dom hade farit o ba eru döö pappa eru döö *crycry* när jag kom ut satt syrran och stirrade, jag undrade vart mamma var, hon pekade ut för balkongen, jag kollade ut och ner där låg hon död, massa blod och skellet som stack ut ur benet, jag skrek. Vi grävde upp någon skatt och rymde, vi blev psykiskt sjuka båda två.

vaknade av att jessica ringde 3 gånger utan att säga något, hon glömde väll låsa mobilen eller något, är glad över detta så jag slapp drömma mer av den här marddrömmen, fast ändå jag somnade klockan 3 och skulle sova till nio, en timmas mindre sömn..


hursomhelst, nu ska jag gå och tupera håret. c u bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0