Kiss me beneath the milky twilight.

vad ska man säga. helgen här har varit förjävla dålig. blä. jag ska köpa warhammer online och börja spela. jag har ju inte så mycket annat att göra.. jag är ensammen hemma och det är läskigt. typ hej jag fyller snart 18 men jag tycker det är läskigt att vara hemma ensammen för jag är det aldrig och är inte van. herregud. jag vet inte vad jag ska göra. det är så sjukt tråkigt. har inget spel att spela. känner bara att jag vill att olle ska komma nu..

vore jag inte så jävla mörkrädd hade jag fakiskt tagit en promenad, men just nu klarar jag knappt av att gå ut att röka utan att få skräckfnatt. jag tror jag ska sätta mig och spela battlefield 2 nu. för att fördriva tiden, jag vill egentligen sova men det är onödigt. vill inte att det ska bli söndag för det är bara en massa ångest med söndag. blä. blä bläm bläbläbläblbä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0