Blondinbella

alltså den här bloggen måste nog ha med lite roliga citat jag hör på mina webbdesignlektioner ochs å också.

en kille kollar på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3476049.ab
låt och säga att denna killen heter O och en annan X
O Blondinbella dricka mer än en vuxen
X Vadå, vatten eller vadå?
O Alkohol tror jag
X Jahaja, ja jag tycker hon är lejd!

jag och matilda typ dog av skratt. HAHAHAHA. Det visste vi liksom långt innan (vill säga imorse)
annars så är det en tjej som tuperar håret som en helikopterplatta som jag kan citera också
"alltså jag har tuperat mitt hår så mycket så det ser ut som att jag klippt mig"
--

själv sitter jag här i stuprörsjeans från cheap monday (crapy shit) och en stor fjällräventröja och en tjorv i håret. jag vill bara hem och fortsätta spela warhammer online. Jag har min squigherder. Assöööt!

Kommentarer
Postat av: ypperligt

men nog gillar vi alla personer på webdesignen ;) assi är het!!!!

2008-10-11 @ 17:05:18
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0