Paris for president

http://www.youtube.com/watch?v=k4WDjuiQmxA
vet inte hur man gör en sådan där liten ruta, men älskar låten och paris kommer nog alltid ligga nära mitt hjärta, hon är snygg och smart. mhhhhh!! Den kanske är gammal men den är ny för mig därför är den värd att blogga om, mmmmhh:)

ikväll har jag fördrivit tiden med lolitabloggar och warhammer online:age of reckoning. även david lachapelle och andra fina fotografer. Jag känner mig så guuuudarns inspirerad till att fota, men jag har ingen modell, och inga roliga grejer eller så. Blir typ att jobba nästa helg på havsbadet

global warming is not hot. c ya


Kommentarer
Postat av: agnizle

därför ksa vi fota satan nr du kommer. ta med alla fina grejer du har så kör vi lepore all the way

2008-11-03 @ 13:16:49
Postat av: Sandra

Din blogg är grym och du är,

Keep it up, I'm follweing you! (:(:

2008-11-07 @ 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0