min dag

natten slutade med att jag åkte hem från cici, var allergisk mot hennes söta kissekatt gusse. Jag somnade när jag kom hem, och sov och sov, tills klockan var 6, på eftermiddagen. Jag har varit astrött hela dagen, eller den tid jag varit uppe. Nu sitter jag här, läser lite om paris hilton och andra fina typer. btw, så sov jag förbi min tid på bup, så det blev ingentnign. Måste ta tag i mitt liv och sluta sova bort allt för många skoldagar, jag ligger efter i många ämnen känns det som, eller typ 2 uppgifter i grafisk kommunikation, vi får så mycket som ska göras klart fort, inte kul. jag vill vara lite mer nogrrann, anyway, nu ska jag sova kl är 21:21. Take care bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0