webbdesign

jag känner mig så otillräcklig och ointerligernt, Nej men seriöst jag kan ju typ ingenting. Matilda är borta och jag känner mig ensammen och övergiven !!!! (ta åt dig matilda)

jag fördriver tiden med bloggar och bilddagboken, ska sitta över och jobba med mina tidningsuppslag idag, astråkigt. kanske köper en kopp kaffe, om jag vågar, vill inte få överdos av koffein så det blir som en del andra gånger.

jag kan ju resumera mig helg, i fredags jobbade jag på havsbadet för första gången, jag fick 10 kr i dricks,:33 jag plockade disk och sålde sprit och trivdes. Sen fgick jag äta massa gratis buffémat, nomnomnom, och gratis cola hehe.
kom hem runt 11-12 kanske? det var tidigt.

I lördags så serverade jag tre rätters middag och vin och sålde sprit (åt även 3 rätters middag) rester, nomnnomnom, sen åt jag en french hot dog som någon gjorde i köket, as goooo<33 alla dom jag jobbar med verkar så nuttegullgull. awww, är lite trött, nästa helg blir det umeå och helgen efter det blir det jobba igen, CAASSHHH <3<3 btssb usagi-bunneh-backupacku-ryggsäck, snart kommer du till mig <33

måste förävrigt skryta om att jag tjänar typ 600-800 kr på en kväll. hehe asvärt, fast jag får slita som ett djur för pengarna och min kropp blir öm av allt lyftande av 500 talrikar till frukostbuffen, 11 öl som ska ut till borden, glassberg som jag tar på stora silverfat och serverar, är så rädd att tappa något på gästernna, so far bara en gaffel i ryggen på en gubbe, han var så full så han märkte inget.-:D

Kommentarer
Postat av: laxs

tänk om han blivit spetsad av gaffeln xD

2008-11-11 @ 11:56:58
Postat av: agnes

vaa?! HAR DU BESTÄLLT? ISÅFAKLL FUCK YOU JAG VILL OCKSÅ BESTÄLAL SAMTIDIGT = SAMFRAKT

2008-11-12 @ 17:31:27
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0