i got no strings

alltså alltså! packar, allt för mycket, jag ska vara borta en helg men nu har jag fleera ombyten, aja det är väll bra. är så taggad på att åka till umeå, alltså jag åker imorgon för er som inte vet, åh<33 vinboxen är nerpackad också och 2 my little ponys, jag är så gud förbannad för alltid ALLTID när jag ska åka någonstans ska mitt hårspray ta slut, eller jag har lite kvar men ändå, hoppas det räcker att göra en panda av det bara, annars lär jag bli agressive! om en timme blir det a shot of love with tila teqila <3 älskar henne, sen blir det sova!!!

kommer nog inget inlägg under helgen, eller kasnke där i umeå city:) anyway
take care bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0