ben and jerrys

                                                                                         

Sitter hemma och är sjukjsjuksjuk:( förkyld iallafall, men jag lever. Tidigare idag var jag på Bup, har börjat med min utredning, inte skoj inte. Nu sitter jag och äter Ben and Jerry's, guuud vad gott. Har fossil fuel i handen nu, igår åt jag en bohemian raspberry, i förrgår en bohemian raspberry. Känns som jag blivit frälst på nytt och mycket friskare. Ikväll ska jag till jessica, hon ska färga om mitt hår svart och klippa till min lugg, imorgon ska jag vara yamamba på halloweenfest, ganska ägigt, längtar tills jag får mina svarta platåskor ala 90 tal, med utfällningsbara hjul. Ska se om det går att ta bort färgen o få dom orginalfärgerna, rosa typ. Åh helt fab. ta hand om er.  

Kommentarer
Postat av: laxs

ÅHÅHÅ



ben and jerrys<3 åt phish food i förrgår, så sjukt gott<3<3

2008-10-30 @ 22:00:41
Postat av: lillbubbel

MEN DINOSAURERNA VAR JU SMÅ. Mäkta besviken jag blev igår ;_;

2008-11-01 @ 15:25:54
Postat av: reetard

ah, ben and jerry's baked alaska <3

2008-11-03 @ 09:21:14
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0